wtorek, 6 lutego 2018

Nakrętki, podkładki, nakładki?

Na razie mała przerwa od sówek...:) Dzisiaj wisiorki z (bodajże) nakrętek do śrubek! Poniżej widać dwa z różnych rodzajów nakrętek: jedne są bardziej płaskie. Jeszcze w zeszłym roku zrobiłam kilka takich wisiorków; wykorzystałam to, co znalazłam w domu, potem jeszcze trochę dokupiłam. Ostatecznie mam woreczek nakrętek różnych rozmiarów i... leżą sobie gdzieś, bo aktualnie szydełkowanie wygrywa;)



Moi drodzy, szykujcie się, bo już za tydzień (w Walentynki;)) ogłosimy kolejne Candy! A ja na razie wracam do przygotowania dla Was drobiazgów:)

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) Na pierwszy rzut oka nie pomyślałam, że to właśnie te nakrętki zostały użyte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zastosowanie nakrętek :) Masz pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  3. W przypadku tego pierwszego naszyjnika nie powiedziałabym, że to nakrętki, fantastyczne. :D

    OdpowiedzUsuń