środa, 10 lipca 2013

Wakacyjne candy :)

Ogłaszamy candy i zapraszamy wszystkich do naszej wakacyjnej rozdawajki :) Minął nam już rok, minął setny post, więc z okazji wakacji chcemy kogoś obdarować naszymi drobiazgami :) Przygotowałyśmy dla was dwie pary kolczyków z sutaszu, broszkę z filcu i przydasie, które rozlosujemy pomiędzy 2 osoby spośród wszystkich zgłoszeń. Candy trwa miesiąc (od 10 VII do 10 VIII) i dzień po zakończeniu terminu odbędzie się losowanie :)


Zasady:
1. należy wyrazić chęć wzięcia udziału w zabawie w komentarzu pod postem
2. zamieścić podlinkowany do posta banner na swoim blogu
3. zapraszamy do zostania obserwatorami naszego bloga (dla tych osób przygotujemy podwójne losy ;))
4. osoby nieposiadające bloga są również zaproszone, w takim przypadku prosimy o zostawienie adresu mailowego przy swoim komentarzu

Nagrody:
Kolczyki nr 1

Kolczyki nr 2

Broszka delfin (razem z niebieskimi kolczykami)

I trochę różnych różności jako przydasie :)

A zatem, zaczynamy! :)
Jeśli do candy zgłosi się ponad 50 osób zostanie przygotowana dodatkowa nagroda niespodzianka do rozlosowania, i kolejne przy przekroczeniu progów 70 i 90 zgłoszeń :)

57 komentarzy:

  1. Pierwsza! Zapisuję się, obserwatorem jestem :) Banerek wisi

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga :) Delfin jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się :)
    niebieskie kolczyki mnie urzekły <3
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam sie;)
    Adres bloga: http://www.darmowe-gadzety.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    obserwuję jako My preciousssss ( hehs taki tolkienowski akcencik :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się i ja, nie obserwuję, bo nie ma w co kliknąć, albo tylko ja nie widzę, ale wrócę jak to naprawicie:)
    Banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    chciałam dodać do obserwatorów ale nie wiem gdzie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl
    chciałam dodać do obserwatorów ale niestety nie wiem gdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszamy za chwilową niedogodność, jeśli nie można dodać przez listę czytelniczą bloggera, to musiał nam wyskoczyć jakiś błąd. postaramy się to jak najszybciej naprawić, prosimy o cierpliwość :)

      Usuń
    2. opcja już dodana na bocznym pasku :)
      przepraszamy za usterki techniczne ;)

      Usuń
  9. Jak dobrze, że można sie zgłosić nawet jak się nie ma bloga!
    Wszystko śliczne, delfinek i niebieskie kolczyki szczególnie c:
    a muchomorki są przeurocze:3
    olciamaniolcia@wp.pl
    Zgłaszam się!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się ;D
    Baner jest: http://modelina-to-moje-zycie.blogspot.com/
    Obserwuję i niecierpliwie czekam na wyniki jak Frodo na Gandalfa wyruszając z pierścieniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. A no, niebieskie kolczyki są cudne :) Czerwone również są przepiękne :D
    Zgłaszam się zatem do rozdania :) Obserwuję jako Agathumm, a baner dodałam na Anaphorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach jakie piękne prezenty, oczywiście już się szybko po nie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie też proszę wziąć pod uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Dareczko :D miejsce masz zarezerwowane ;)

      Usuń
  14. Marzę o kolczykach z sutaszu, więc ogromnie się ciesze, że tu trafiłam! Dołączam do zabawy i liczę na szczęście :-) Pozdrawiam serdecznie - CreaDiva PS. jeśli masz ochotę, zapraszam na candy u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się i ja po te cuda:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wezmę udział C:
    Delfinek jest śliczny ♥ kolczyków osobiście nie noszę ale również śliczne C:
    e-mail; kushi1221@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział :)
    Przepiękne kolczyki
    Pozdrawiam serdecznie
    pieguska5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się koniecznie - te niebieskie kolczyki po prostu cudo ;)
    Obserwuję jako "Crow", banerek wisi na blog.sowiarnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie zapiszę się na twoje rozdawnictwo ;) Banerek na blogu
    http://poleskieinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Banerek zamieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuję się z przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolczyki są cudne, a ten delfinek uroczy :).

    Zdecydowanie i mnie nie może tutaj zabraknąć :).
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  24. Trafiłam na Was dzisiaj. Nazwa bloga bomba:D
    Wyrażam chęć udziału w zabawie. Cukierki są przecudne:)!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę się napatrzeć na te sutaszowe kolczyki:) Więc się zgłaszam :) Obserwuję i banerek wstawiłam tutaj:
    matkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie spróbuję swojego szczęścia:)
    Banerek dodany, również jestem obserwatorem:)
    Zapraszam do siebie na candy
    http://www.handmade-artshop.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne kolczyki - zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Przepiękne te kolczyki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne prezenty! Chciałabym wziąć udział :)
    Obserwuję jako Wildflower.
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. beautiful ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  31. Zglaszam sie
    E-mail-marti450@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Prezęty śliczne ♥
    Zgłaszam się. Banner umieszczony na: jeeverlly.blogspot.com
    Pozdrawiamy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. cześc pewnie i tak nie wygram:( ale zawsze jest jakas szansa...
    Obserwuje jako julka h. i banerek na moim blogu muliniane-cudenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz takie same szanse, jak pozostałe osoby ;) zapraszamy!

      Usuń
  34. Ale piękne są te niebieskie kolczyki! Cały czas przyciągają mój wzrok;)
    Zgłaszam się więc od razu;)
    Obserwuję jako Akiria Aluria.
    Banerek dodany na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niebieskie kolczyki piękne, ale ja jednak pomarzę o czerwonych - kolor czerwony mi do życia potrzebny.
    Obserwuję jako Terenia, baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się! Zamieszczę obrazek (podlinkowany) jako post na moim blogu: http://crazytruecreative.blogspot.com/.
    Nagrody są piękne, pozdrawiam.
    PS: Mam nadzieję, że zgłosi się te ponad 50 osób!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się w kolejce, nagrody śliczne
    e-mail; szyper_s@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się do udziału. Wspaniałe kolczyki :)
    obserwuję jako Mariola
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Och ! Te sutaszowe kolczyki są przepiękne :)
    Uwielbiam patrzeć na zdjęcia z takimi kolczykami. Sama kiedyś spróbowałam zrobić coś z sutaszu, ale niestety nie wyszło mi nic :( więc pozostaje mi tylko patrzeć i podziwiać prace innych :)
    ale może uda mi się wygrać w tym candy i będę miała okazję sama nosić takie kolczyki ? kto wie :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja się dopisuj i tez liczę na odrobinę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale wspaniałości, wszystko jest piękne dlatego staję po szczęście w kolejce :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Obserwuję jako: Magda Wrona

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam chęć bycia ktosiem obdarowanym ;) Pozdrowionka ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczny delfinek! zapisuję się :) zapraszam do siebie no i oczywiście już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję roczku w blgoosferze i oczywiście z przyjemnością zgłaszam się do zabawy jako 30 obserwatorka:) Kolczyki są cudnej urody:)
    Banerek jest tutaj: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Koszmarek a zalinkowany baner umieściłam na blogu samoistnie.blogspot.com
    Mozę i mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczności... chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Super kolczyki więc i ja się ustawiam w kolejce:)Pozdrawiam :)
    http://szczesliwyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się z miłą chęcią,
    już obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeszcze może się załapię:)
    Zapisuję się przede wszystkim po Delfina:)
    Obserwuję jako dekupagekinii:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    DELFIN to jedne z najbardziej niezwykłych stworzeń, od niepamiętnych czasów intrygujące człowieka. Są niezwykle inteligentne, łagodne, lubią zabawy i nas, ludzi. Od dawna wiadomo, że wspólne pływanie z delfinami ma niezwykłe właściwości terapeutyczne i pozwala pokonać wiele chorób i dolegliwości psycho-somatycznych. Jest wielu badaczy tego zjawiska, którzy wierzą, że pływanie z delfinami może mieć głęboki wpływ na ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziś o północy minął ostateczny termin zgłoszeń - dziękujemy Wam wszystkim za tak liczny udział w naszym pierwszym candy :)
    wieczorem zostaną ogłoszone wyniki!

    OdpowiedzUsuń