niedziela, 14 listopada 2021

Szydełkowe dynie

Dynia to moje ulubione warzywo. Od września do listopada jest zawsze w jadłospisie - robię babeczki, ciasta, chlebki, zupy, dżemy, a nawet dyniowe latte. W przypływie nagłej inspiracji złapałam za szydełko (co rzadko się zdarza ;)) i popełniłam dwie takowe dynie: 



Wiem, że jedna wyszła mi na lewo, a druga na prawo - nie mam pojęcia jak to się stało, ale pierwsze koty za płoty i pierwsza "poważna" praca szydełkowa za mną ;) 


Posługiwałam się szydełkiem 3 mm, a włóczka i wzór pochodzi z zestawu do szydełkowania, który kilka lat temu znalazłam w jakimś markecie, jako produkt
z serii zrób to sam :) 


Chwilę to trwało, ale szydełko nie takie straszne, kiedy już się złapie o co chodzi.
A czy Wy lubicie dynie i jesienią również gości na Waszych stołach? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz