środa, 22 kwietnia 2015

Fioletowy kwiecień

Wraz z innymi Kolorystkami podjęłam wyzwanie kolejny raz :) Bawię się od lutego i to dopiero mój trzeci kolor, ale uważam to za świetny pomysł :) Inicjatywa Danutki jest naprawdę świetna, a wszystkie osoby, które biorą
w niej udział są dla mnie niesamowitą mobilizacją do działania :) 
No, a że na kwiecień zaproponowano: 


...fiolet, który uwielbiam, nie mogłam się oprzeć. Zaczęłam wymyślać, kombinować, co by tu zrobić, wyciągnęłam wszystkie sznurki i koraliki jakie znalazłam w moich zapasach w tym kolorze. I zaczęłam szyć. Tradycyjnie nie wiedząc czy zdążę, jak to w pracach na termin bywa (ale szczęśliwie dostałam dwa dni zwolnienia z pracy, dzięki którym podgoniłam z robotą)
- i udało się ;) 
Mogę z dumą zaprezentować Wam mój fioletowy naszyjnik, przygotowany na kwiecień: 


Na początku chciałam uszyć tylko wisior, ale jakoś zaczął się rozrastać
i w końcu uznałam, że nie ma co się ograniczać i postanowiłam spróbować sił w naszyjniku :) Po drodze dwa elementy, które miały być jego częścią składową zostały przemianowane na kolczyki:


Mają 4 cm długości bez bigli, więc powinny pasować do całości, dlatego zgłaszam je jako zestaw :)


Przyznam się jeszcze, że nie miałam skąd wytrzasnąć tak dużego koralika na sam środek, jaki sobie wymyśliłam, więc obszyłam przezroczysty akrylowy paciorek toho 8 i 11 Silver Lined Purple. W efekcie ma 3,5 cm średnicy
i spełnia wymagania ;) Takiego samego zabiegu użyłam też przy dalszej części naszyjnika.


Na koniec chciałam się jeszcze pochwalić zapięciem, które użyłam pierwszy raz - na guziczek ;) 


Zachęcam wszystkich do zajrzenia do Danutki i obejrzenia prac wszystkich kolorystek - pomysły i rękodzieła dziewczyn są fantastyczne i naprawdę zachęcają do działania! :) 
A sam fiolet, w wszystkich swoich odcieniach jest dla mnie przepięknym kolorem. Bardzo lubię fioletowe dodatki do stroju lub mieszkania, nałogowo wręcz kupuję fioletowe koraliki i sutasze (bo przecież takiego odcieniu jeszcze nie mam), lubię mieć ołówki i długopisy w tym kolorze i oczywiście szyć fioletową biżuterię ;) 

48 komentarzy:

  1. Ależ piękny komplecik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwie się, że jesteś dumna, wykonałaś piękną pracę, bardzo podoba mi się ten fioletowy komplecik :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik Ci wyszedł;) Aż trudno uwierzyć, że to rękodzieło;) super! Gratuluję pomysłu i pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet jest piękny:), na pewno dużo pracy włożyłaś ale efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancki i bardzo efektowny komplet:) Szczerze podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona! Naszyjnik jest wspaniały. A kolczyki są cudownym uzupełnieniem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik jest niezwykle bogaty :) Cały komplet niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No na bogato :) W tym kolorze wygląda tak elegancko i za milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚLiczny komplet nam zaserwowałaś ,fioletów aż nadto haha.
    Bardzo lubię sutaszowe prace ,choć nigdy nie wykonałam anu jednej.Może i kiedyś przyjdzie na to pora.
    Baw się dobrze w kolorki
    Pozdrawiam cieplutko
    Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wypasiony komplet,
    choć kolor jak dla mnie należy to tych raczej "wymagających" to prezentuje się pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow.. cudo uszyłaś , podziwiam i napatrzeć się nie mogą . Sutasz to tecyhnika , której jeszcze nie próbowałam , ale zabiore się kiedys za nią w 100% bo od zawsze mi się podoba.
    Udanej zabwy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za bogactwo fioletów! Cudo

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz bardziej zachwyca mnie ta technika - jestem szczęśliwą posiadaczką jednego z Waszych dzieł - na żywo wyglądają jeszcze piękniej... Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Fioletowa praca wyszła cudowna. Wszystko w niej jest dopracowane tak że bardzo mi się podoba. A że Twoje sutaszowe prace są świetne to wiem, bo kolczyki które wygrałam w Candy nieodmiennie wzbudzają mój i innych zachwyt. Piękna praca, fiolety także bardzo lubię. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny komplecik, sama chętnie bym go przymierzyła
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny głęboki fiolet pięknie sie prezentuje w cudnym naszyjniku :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny komplet! Nieźle musiałaś się przy nim namachać igłą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny komplecik zachwyca kształtem i kolorem pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cały zestaw piękny ... śliczna dokładna praca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zestaw, w cudnym odcieniu

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycający komplet,pięknie wykonany ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny komplecik :) Fantastyczne połączenie kolorów i koralików :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super komplet, bardzo efektowny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow ale cudo! soutache jest dla techniką która mnie zachwyca ale sama nie odważyłam się jeszcze jej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo elegancki i stylowy komplet. Przepięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dobrze, że miałaś te dwa dni wolnego :)
    Piękny komplet stworzyłaś. Te akrylowe przezroczystości nadają mu lekkości i równoważą poważny fiolet. Cudny jest.
    No i piękne zapięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Okazały i wspaniały- pełen podziw! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. wisior zachwyca!!
    choć nie nosze tak dużej biżuterii to oglądać uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudny komplet, zwłaszcza naszyjnik jest wprost urzekający :) Nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No i dobrze, ze nie poprzestałaś na wisiorze, naszyjnik wyszedł bosko. Cały komplet prezentuje się niezwykle elegancko. Zapięcie świetne, taż muszę takiego spróbować w naszyjniku. pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny komplecik,bardzo mi się podoba,może kiedyś ogarnę sztukę sutaszu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczny komplet!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Naszyjnik robi wrażenie,pięknie uszyty.Bardzo fajnie wyglądają te przezroczyste
    paciorki.Kolczyki oczywiście też świetne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny komplet, a ten naszyjnik jest taki królewski, wprost na jakiś bal :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Rewelacyjny naszyjnik!! Piękny projekt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja byłabym dumna jak paw, gdybym takie cudeńko zrobiła! Śliczny! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny komplet. Dobrze, że nie zatrzymalas się na samym wisiorze. Naszyjnik rewelacyjny. Z tymi przezroczystymi koralami wyglada super.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny komplet. Dobrze, że nie zatrzymalas się na samym wisiorze. Naszyjnik rewelacyjny. Z tymi przezroczystymi koralami wyglada super.

    OdpowiedzUsuń