czwartek, 4 maja 2017

Majowe bransoletki

Majówka w tym roku nieco pochmurna, nie można narzekać na nadmiar słońca. Na rozjaśnienie wrzucam więc trochę kolorowych bransoletek :)



Postanowiłam też odświeżyć książkowe tło, którego jakiś czas nie używaliśmy :) 




A korzystając z kolejnego miesiąca kolorków u Danutki - na Ognisty Maj wrzucam tę bransoletkę :) 


Kamienie półszlachetne w żółciach i pomarańczach, wydaje mi się, że pasują do igrających płomieni :) Niestety nie miałam czarnych dodatków, ale mam nadzieję, że naturalne wtręty w tym kolorze na koralikach będą wystarczające do zakwalifikowania pracy :) 


W tym roku udało mi się dotrzeć już na grilla, ognisko w planie również jest :) A czy Wasze majówki były bardziej biwakowe? Mam nadzieję, że mimo zmiennej pogody udało się Wam odpocząć :) 


A na koniec chciałam pokazać dwóch pomocników, którzy uczestniczyli w sesji zdjęciowej - bardzo zainteresowani koralikami :) 




25 komentarzy:

  1. Ja kolczyki frywolitkowe fotografuję tak samo - biała kartka i parapet :) Najważniejsze, że metoda się sprawdza! Mam nadzieję, że przywołasz swoimi kolorowymi bransoletkami ciepłą, słoneczną wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, proste - ale dzięki mnogości odcieni i wzorów wyglądają niebanalnie! Szczególnie przypadła mi wersja we fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie bransoletki sliczne,a ogniste najbardziej zajefajne.Mówisz ,że coś tam czarnego się znajdzie,no to wszystko gra na 102.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza to jak marzenie o błękitnym niebie :)
    Tło książkowe bardzo fajne. Zwłaszcza, że wypatrzyłam tam Gandalfa :))
    Kotki super!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bransoletki w ślicznych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bransoletki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki są świetne. :D Pomocnicy bardzo uroczy. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i energetyczne bransoletki pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, a najbardziej podobają mi się te fioletkowe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne :), wyglądają jak landrynki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne te bransoletki takie w sam raz na lato.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne :) No i fajowi pomocnicy :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo świeże bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne bransoletki:) Uwielbiam takie nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna biżuteria. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Jakie piękne bransoletki!
    Nie tylko ognista śliczniutka, ja wybrałabym zieloną :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Fioletowo-różowa szczególnie przykuła mój wzrok :) Piękne bransoletki, a tło chyba najbardziej mi się podoba ;) aż mi się zachciało odświeżyć film albo książkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, letnie bransoletki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne, mi najbardziej podobają się delikatne fiolety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się wszystkie wasze bransoletki, chociaż w oko wpadała mi najbardziej zielona z dużym ciemniejszym kamieniem (koralikiem?) :)
    A pomocnicy fantastyczni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cały wysyp pieknosci. Wesoło i kolorowo. Brawo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń