niedziela, 21 maja 2017

Beżowa kolia

Beż jest kolorem, którego używam nie za dużo, a jeśli już, to jako dodatku. Ale kiedy dostałam zamówienie na naszyjnik w odcieniach beżu, ecru i cappuccino, pomyślałam, że może być to Ciekawe wyzwanie :)


Jako kamienie bazowe wybrane zostały perły. Centralna ma 14 mm średnicy, pozostałe 10, 8 i 4 mm.


Całość uzupełniłam koralikami toho w rozmiarze 11.


Mimo, że projekt miałam wymyślony w miarę szybko, praca zajęła mi dosyć dużo czasu. Ale spodobała się osobie, która ją zamówiła, co bardzo mnie cieszy :)

Przy okazji zachęcam do udziału w candy organizowanym na blogu "To co mam w głowie" - fantastyczne cukierasy do wygrania :)


15 komentarzy:

  1. Podobają mi się te kolory. Przyjemne i spokojne.
    Troszkę kojarzą mi się z kakao :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jestem pełna podziwu dla tak pięknych i skomplikowanych sutaszowych wzorów. próbowałam tej techniki tylko dwa razy - pierwszy i ostatni. Stwierdzam z pełną stanowczością - to nie dla mnie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowna, kolorki, kształt - bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolia bardzo ciekawie się prezentuje. Bardzo jest gustowna. Też kocham perły, ale osobiście wolałabym inny kolor oprawy.
    Pozdrawiam seredecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolia mimo że beżowa - piękna. A ile zawijasków, zakrętów!!! No do łatwych chyba nie należała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kolia :) cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja :) Twoja praca to prawdziwe arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik robi naprawdę ogromne wrażenie! Piękny jest :)
    Dla mnie odrobinę za ciężki, ale dla osób lubujących się w tego typu ozdobach będzie rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny naszyjnik:) Super dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo ciepło, głupio brzmi, ale chodzi mi, że kojarzy mi się z kakao, ciastem i miłym kocykiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna rzecz nie powiem zdolniacha:)
    dzieki za udział w moim Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo subtelna kolia, elegancka. Piękna :)

    OdpowiedzUsuń