sobota, 23 grudnia 2017

Wesołych świąt!

Ozdoba powstała jako "choinka zastępcza" zamiast prawdziwej. Teraz mam dwie, bo jednak mam żywą choinkę:> A przyszywanie cekinów szło całkiem sprawnie ;)




Muszę się pochwalić, że po raz pierwszy 23 grudnia mam wszystkie prezenty kupione/zrobione i spakowane, został mi tylko makowiec do upieczenia! A jak u Was? Mam nadzieję, że też już przygotowujecie się w spokoju na Święta :) 


Życzę Wam radosnych i spokojnych Świąt oraz spełnienia marzeń w Nowym Roku!

8 komentarzy:

  1. Piękne choineczki.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze choineczki :)
    Życzę Ci świat spokojnych i radosnych oraz wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku.
    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna ozdoba, Wesołych Świąt, zdrowia, radości i spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dużo zdrówka i spełnienia marzeń w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna ozdoba! Pierwszy raz taką widzę i jestem oczarowana :)
    ja muszę się wybrać do lasu po jakiś kijek, żeby zrobić makatkę ze sznurka bawełnianego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne, ładne i pomysłowe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń