niedziela, 15 listopada 2015

Książkowa wymianka

W październiku zgłosiłam się do Jesiennego wietrzenia półek, organizowanego na blogu somepartfrommyart. Pierwszy raz brałam udział w tego rodzaju zabawie, ale jako książkomaniaczka nie mogłam sobie odpuścić ;)


Można było wziąć udział w kilku kategoriach - ja zapisałam się na wymianę jedną i dwoma książkami :)
I po miłym czasie oczekiwania na przesyłki - otrzymałam dwie paczki :)


Jedną od organizatorki zabawy - justyna9ewa - z dwoma książkami...


...i jedną od Hafty J&P, z jedną książką :)
W obydwu paczkach znalazły się słodkie dodatki, piękne, ręcznie robione zakładki, pocztówki i liściki zachęcające do przeczytania książek :)
Jestem już w połowie drugiej książki, pierwsza którą przeczytałam, "Wielka tajemnica" L. Landvik bardzo przypadła mi do gustu, polecam fanom obyczaju/romansu z wielkim teatrem we tle ;) A o następnych będę mogła powiedzieć coś więcej, kiedy je przeczytam :)
Jedna z paczuszek, które ja przygotowywałam prezentowała się tak:


Mam nadzieje, że proponowane lektury przypadną do gustu, a w przyszłości bardzo chętnie wezmę udział kolejny raz w takiej zabawie :)

3 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł! Ja też powinnam brać udział w takich akcjach, bo mam zdecydowanie za dużo książek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł:) I jak widać udane wymianki książkowe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś wpadł na bardzo dobry pomysł z tymi książkami, a z paczkami to trochę tak, że każdy lubi je dostawać.:-)

    OdpowiedzUsuń