niedziela, 25 sierpnia 2013

Trochę filcu i Muppetów

Etui na telefon, z moim ulubionym Elmo, które okazało się za duże na mój telefon (mimo wstępnego mierzenia) i ostatecznie wylądowało u koleżanki (która posiada komórkę szerszą od mojej:P). Góra, jak widać, nie wykończona, nieco krzywa.


Etui nr 2 - tym razem pasujące na moją komórkę: Potwór Ciasteczkowy. Tutaj nawet zamontowałam wstążkę, która ułatwia wyciąganie telefonu. 


Tutaj razem, widać, że czerwone etui jest nieco większe od niebieskiego. 



8 komentarzy:

  1. Ciasteczkowy potwór!!! :D jeej, uwielbiam Cię MO! :D
    (Muppety oczywiście też ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne:)

    Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! :) Sama bym chętnie w takie etui telefon wkładała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! :) Sama bym chętnie w takie etui telefon wkładała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na etui! Ja nie mam cierpliwości do szycia. Igły i nici to ostateczność. A maszyna? Stoi w kącie.
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie Liebster Blog.
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia:
    http://tworczopomojemu.blogspot.com/2013/09/wyroznienie-dziekuje.html

    OdpowiedzUsuń