piątek, 1 maja 2015

Erebor

Za oknem już zupełnie zielono, bzy już kwitną, szparagi można kupować, widziałam nawet sprzedawców truskawek :) Tylko dlaczego pada deszcz na sam początek weekendu?


Kolczyki zupełnie nie w majówkowym klimacie;) Przez złoto kojarzą mi się z skarbami ukrytymi w Samotnej Górze :P
A jak Wy spędzacie majówkę? Wyjazdy czy rękodzieło? A może połączenie obu ;) ? Ja miałam zamiar pojechać gdzieś choć na jeden dzień, ale dziś rano przyszedł sms, że moje zamówienie czeka w Paczkomacie... Zamówienie z półfabrykatami do biżu <3

10 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki :) jakis czas temu robiłam kolczyki sutaszowe w takiej samej kolorystyce.
    Ja ogólnie spędzam majówkę w domu, po części z rękodziełem, a po części z nauką :(
    Jeśli chodzi o deszcz - o dziwo, te pierwsze deszcze mnie cieszą, a nie demotywują :) uwielbiam słońce, ale ostatnimi czasy deszcz jest bardzo potrzebny... i teraz jak patrzę w okno widzę tą cudowną, soczystą zieleń!
    Nie widziałam jeszcze u siebie kwitnących bzów, ale pewnie już niedługo... uwielbiam bzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, jak gwiaździsta noc. :D
    Majówka pod znakiem testów na prawo jazdy i matematyką. :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne, może nie majowe, ale bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyszły Ci te dwie Samotne Góry skrywające skarby...Piękne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i bardzo eleganckie kolczyki pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak przyszło zamówienie przed długim weekendem, nie wierzyłam, że się uda :D To czeka Cie pracowite wolne, a kolczyki jak zawsze- fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaskoczył mnie sms przed 10, że paczka czeka:) Mam trochę nowego chińczyka, będę próbować!

      Usuń
  7. Wyjazd i rękodzieło, w dokładnie tej kolejności (a rękodzieło po powrocie już ).
    Kolczyki są piekne! Czerń jednak jest elegancka, a w połączeniu ze złotem - bajecznie elegancka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała elegancka czerń :)

    OdpowiedzUsuń