piątek, 20 stycznia 2017

Diabelskie szarości - styczniowe wyzwanie kolorystyczne u Danutki

Prawie dwa lata temu odkryłam Danutkę i jej zabawę w tematyczne prace kolorystyczne :) Pomysł bardzo mi się spodobał, i chociaż nie zawsze miałam czas, siły i pomysły, żeby szykować prace - na nowy rok postanowiłam szyć więcej :) 


Styczniowym tematem są "diabelskie szarości", do których inspiracją stała się niezwykła formacja skalna, Wieża Diabła, pomnik narodowy z Wyoming w USA.


Możliwości kolorów było kilka - zdecydowałam się na wariant szarości z czerwienią
i popełniłam widoczny na zdjęciach naszyjnik. To zestawienie kolorystyczne bardzo przypadło mi do gustu, zwłaszcza, że najbardziej kojarzyło mi się ze skałami i może nieco wulkaniczną wizją gorącej lawy i w kontraście z nią stonowanego, szarego popiołu ;) 


Użyłam sutaszu chińczyka, którego kolory są bardzo żywe i wyraźne. Bazą jest kolejny koralik z dziurką (może pamiętacie, że od czasu do czasu coś z tymi śmiesznymi drobiazgami szyję ;)), a resztę uzupełniłam howlitami i jadeitami
w czerwieniach oraz toho w rozmiarze 8 i 11.


Zachęcam Wam oczywiście, żebyście zajrzały do na bloga Danutki: KLIK - i obejrzały inne cuda, które dziewczyny szykują na wyzwanie. A może same dołączycie do kolorystycznych wyzwań w 2017? Zachęcam :) 


37 komentarzy:

  1. Piękny! Ostatnio bardzo lubię szarości, a czerwień bardzo ładnie się z nimi prezentuje. No i podoba mi się porównanie do skał, lawy i popiołu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogniste połączeni - cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna praca! uwielbiam sutasz

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej! Cudny naszyjnik. Mnóstwo włożonej pracy, piękny efekt. Jesteś bardzo utalentowana i masz morze cierpliwości! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały! Piękne połączenie szarości z ognistą czerwienią..

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary jest piękny! Połączenie szarego z czerwonym zaskoczyło mnie urodą :)
    Śliczny naszyjnik. Chyba bardzo się nad nim napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, efektowny naszyjnik - podziwiam!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny naszyjnik, bardzo energetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach! cudowne te szarości do Danutki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały naszyjnik!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem oszołomiona. Ile pracy w to włożyłaś. Naszyjnik jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny naszyjnik, bardzo urodziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, ten dodatek czerwieni nadał drapieżności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał zachwycający naszyjnik. Podziwiam i zostawiam serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wykonane, kiedyś próbowałam zszyć te sznureczki, to była dla mnie mordęga, szacun ogromny masz niesamowity talent.
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszyjnik piękny po prostu. Kapitalne połączenie kolorów.
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny naszyjnik, a połączenie kolorów fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż zaniemówiłam:) Zachwycająco piękny:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Sutasz to technika z wyższej półki, naszyjnik jest piękny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny naszyjnik,bardzo efektownie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny naszyjnik. Ależ masz cierpliwości do szycia takich dużych rzeczy. Łał... :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyjątkowy jest ten naszyjnik!Piękne jest połączenie szarości z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dużo pracy jest przy tym naszyjniku,dlatego dziękuję i bardzo się cieszę ,że mamy w zabawie tak śliczną pracę .Połączenie szarości z czerwienią wyszło wspaniale.
    Dziękuję za udział w zabawie i zapraszam do dalszego udziału .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny naszyjnik , śliczne połączenie szarości z czerwienią :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze pamiętam, żeby dołączyć do tych cyklicznych kolorów i nigdy mi się to nie udaje. xD
    Naszyjnik jest cudowny, bardzo podoba mi się jego kształt. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Sutasze są piękne w każdym zestawieniu kolorystycznym :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. ach ten sutasz! chyba nigdy nie przestanie mnie zachwycać!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękności! Misterne i pracochłonne... :)

    OdpowiedzUsuń