czwartek, 4 maja 2017

Majowe bransoletki

Majówka w tym roku nieco pochmurna, nie można narzekać na nadmiar słońca. Na rozjaśnienie wrzucam więc trochę kolorowych bransoletek :)



Postanowiłam też odświeżyć książkowe tło, którego jakiś czas nie używaliśmy :) 




A korzystając z kolejnego miesiąca kolorków u Danutki - na Ognisty Maj wrzucam tę bransoletkę :) 


Kamienie półszlachetne w żółciach i pomarańczach, wydaje mi się, że pasują do igrających płomieni :) Niestety nie miałam czarnych dodatków, ale mam nadzieję, że naturalne wtręty w tym kolorze na koralikach będą wystarczające do zakwalifikowania pracy :) 


W tym roku udało mi się dotrzeć już na grilla, ognisko w planie również jest :) A czy Wasze majówki były bardziej biwakowe? Mam nadzieję, że mimo zmiennej pogody udało się Wam odpocząć :) 


A na koniec chciałam pokazać dwóch pomocników, którzy uczestniczyli w sesji zdjęciowej - bardzo zainteresowani koralikami :) 




29 komentarzy:

  1. Ja kolczyki frywolitkowe fotografuję tak samo - biała kartka i parapet :) Najważniejsze, że metoda się sprawdza! Mam nadzieję, że przywołasz swoimi kolorowymi bransoletkami ciepłą, słoneczną wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, proste - ale dzięki mnogości odcieni i wzorów wyglądają niebanalnie! Szczególnie przypadła mi wersja we fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie bransoletki sliczne,a ogniste najbardziej zajefajne.Mówisz ,że coś tam czarnego się znajdzie,no to wszystko gra na 102.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza to jak marzenie o błękitnym niebie :)
    Tło książkowe bardzo fajne. Zwłaszcza, że wypatrzyłam tam Gandalfa :))
    Kotki super!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bransoletki w ślicznych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki są świetne. :D Pomocnicy bardzo uroczy. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i energetyczne bransoletki pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, a najbardziej podobają mi się te fioletkowe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne :), wyglądają jak landrynki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te bransoletki takie w sam raz na lato.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne :) No i fajowi pomocnicy :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo świeże bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne bransoletki:) Uwielbiam takie nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna biżuteria. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Jakie piękne bransoletki!
    Nie tylko ognista śliczniutka, ja wybrałabym zieloną :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Fioletowo-różowa szczególnie przykuła mój wzrok :) Piękne bransoletki, a tło chyba najbardziej mi się podoba ;) aż mi się zachciało odświeżyć film albo książkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, letnie bransoletki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, mi najbardziej podobają się delikatne fiolety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się wszystkie wasze bransoletki, chociaż w oko wpadała mi najbardziej zielona z dużym ciemniejszym kamieniem (koralikiem?) :)
    A pomocnicy fantastyczni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cały wysyp pieknosci. Wesoło i kolorowo. Brawo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne, idealne na lato! Najbardziej spodobała mi się ostatnia w ognistych kolorach.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja kocham bransoletki, szczególnie do letnich ubrań. Wszystkie śliczne, ognista jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja ruda małpa tez mi tak robi!
    Albo przeszkadza ale kradnie scrapki :/

    Fajne kolorki a "ognisty" szczególnie, lubie takie ciepłe barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolorki :) Bardzo lubię bransoletki, więc zabrałabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń