niedziela, 17 grudnia 2017

Let it snow!

Tytuł zimowy, bo dziś z rana nad miastem prószył śnieg :) Mało go i chciałoby się więcej, więc niech pada! :) A ja przyznać się muszę, że ostatnimi miesiącami szycie bardzo mi nie szło, igły, nici i sznurki chyba się na mnie obraziły, bo już 100 lat ich nie wyciągałam. Powoli wracam jednak do rękodzieła, odkurzyłam pudełka
z koralikami i coś zaczynam dzióbać :) 


Szaro-srebrne kolczyki sutaszowe z czerwonym szkiełkiem w oczku :)  4 cm długości bez bigli, uzupełnione koralikami toho i srebrnymi, 3-mm kuleczkami z hematytów.


A do tego, utrzymane w podobnej tonacji, koralikowe drobiazgi:


Toho 11 Transpared Black Diamond Luster. Wzór Wam znany, bardzo łatwy
i szybki w wykonaniu :)


Za tydzień Wigilia, zapewne macie ręce pełne roboty a głowy pełne planów - nie zapomnijcie usiąść na chwilę z kubkiem herbaty i odsapnąć, niech czas przygotowań nie zdominuje radości z nadchodzących Świąt :) 

4 komentarze: