piątek, 25 października 2019

Łapacz snów

Cały czas przychodzą mi do głowy nowe pomysły, których właściwie nie nadążam realizować:/ Ale z tym się udało! Chciałam zrobić łapacz snów, ale większy niż dotychczas. Zaczęłam od znalezienia wzoru na okrągłą serwetkę - ten bardzo mi się spodobał. Po wydzierganiu serwetka była niezbyt duża, ale bardzo się marszczyła, więc uznałam, że nieźle da się naciągnąć. I oto jest: łapacz o średnicy 40 centymetrów!


Obecnie robię dla siebie (ten był prezentem) taki sam, ale w wersji fioletowej. Kiedy skończę podzielę się zdjęciami :)

Edit: łapacz już u właścicielki.

6 komentarzy:

  1. Cudny wzór na łapaczu wydziergałaś. Już widzę w komplecie kilka różnej wielkości łapaczy zrobionych z tego samego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. Na zdjęciu nie widać jaki jest wielki :) Świetna serwetka.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo piękny, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, podziwiam za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 25 year old Tax Accountant Mordecai Gaylord, hailing from Dauphin enjoys watching movies like "Resident, The" and Sand art. Took a trip to Fernando de Noronha and Atol das Rocas Reserves and drives a Allroad. Wiecej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń