niedziela, 15 czerwca 2014

Naszyjnik Faru i gwiazdki

W zeszłym miesiącu otrzymałam wyróżnienie w KK w wyzwaniu tematycznym Podlasie.


Dzięki otrzymanemu bonowi w sklepie E-TUTORIAL nabyłam wzór do wykonania naszyjnika Faru:


Do uszycia potrzeba było sporo różnych koralików, dzięki czemu pierwszy raz miałam okazję skorzystać z Super Duo, Fire Poilish i Bricksów w zestawie :)


Muszę zaznaczyć, że mój naszyjnik nie jest całkowicie zgodny z tutorialem, nie wykorzystałam jednego dodatkowego elementu, ponieważ nie pasował mi do kompozycji w tej kolorystyce ;)


A na koniec chciałam Wam pokazać jeszcze małe gwiazdki
z koralików, z tutorialu dostępnego dla wszystkich, również na stronie w/w sklepu.


4 komentarze:

  1. Izu! Naszyjnik z tutorialu wygląda przepięknie! :D Tak myślałam, że utrzymasz go w bardziej mrocznej kolorystyce^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik piękny! taki metaliczno-czarny no cudeńko po prostu:3
    A gwiazdki- czy też bardziej śnieżynki też genialne! Elsie z Frozen przydałyby się takie kolczyki^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik jak najbardziej mi się podoba, bo mój klimat. :D Świeżynki równeż, do tego ten odcień niebieskiego jest cudowny. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładny ten naszyjnik. A ile form koralików. Gwiazdki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń