czwartek, 5 czerwca 2014

Sparklings

Małe i błyszczące, jak iskierki :) forma już Wam znana z wcześniejszego posta:



Prezentuję dziś kolejne kolczyki z koralików; wykonane na 6mm szklanych kulkach, obszyte toho 11 i 15, mocowane na sztyftach.


A wszystkim uczestniczkom naszej wymianki kolorystycznej przypominamy, że do końca tygodnia czekamy na zdjęcia Waszych prac (wysyłajcie na maila) i oczywiście również w tym terminie wypuszczamy nasze upominki w świat :)
Pamiętajcie też o przesłaniu nam informacji, że otrzymaliście już swoją niespodziankę, a kiedy wszyscy potwierdzą odbiór, opublikujemy galerię naszych prac na blogu, dlatego nie zwlekajcie! :)
Zdradzę, że ja już moją paczuszkę wymiankową dostałam i jestem nią zachwycona :D
Ale chwalić się będziemy później, więc póki co - czekamy na informacje zwrotne od Was :)

5 komentarzy:

  1. Wyglądają jak czarne śnieżynki. Cudowne :D
    Już sparuje mejla z potwierdzeniem dostania paczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Równie piękne jak te co mam u siebie^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciu są cudne ale na żywo.... cudniejsze (Jest takie słowo?)

    OdpowiedzUsuń