niedziela, 20 grudnia 2015

Przedświątecznie :)

Do świąt Bożego Narodzenia już tylko kilka dni, na pewno w Waszych domach trwają przygotowania i porządki. Na dziś, jako przedświąteczny akcent, przygotowałam tym razem kartki własnoręcznej produkcji. Musze się przyznać, że już dawno nie wykonywałam samodzielnie kartek świątecznych - miło było
w tym roku odświeżyć sobie pamięć oraz móc wysłać rodzinie i przyjaciołom taki drobny prezent :)


Kilka kartek przygotowałam w rozmiarze "klasycznym" (mam na myśli połowę formatu A5), jedną podłużną: 


A dwie większe (w rozmiarze połowy A4) - zdjęcie zdążyłam zrobić tylko zielonej w zestawie z resztą kartek: 


Mamy nadzieję, że przedświąteczny czas Was nie przytłacza i mimo, że to tuż tuż, znajdziecie chwilę, żeby cieszyć się tym nadchodzącym czasem :) 

7 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, zwłaszcza ta czarna. Jest bardzo oryginalna.
    Izu i Mo, życzę Wam wszystkiego dobrego z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia i czekam na następne Wasze prace :))
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki - każda jedyna w swoim rodzaju:) Mnie najbardziej spodobała się zielona z nutkami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kartki. :D Ta czarna jest świetna totalnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki! Bardzo ciekawie wygląda na ich dodatek tektury falistej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Na pewno sprawia dużo radości obdarowanym osobom.
    Ściskam przedświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama widziałam to nie są małe karteczki, są w rozmiarze XXL! Najbardziej podoba mi się ta z nutami :)

    OdpowiedzUsuń