wtorek, 8 grudnia 2015

Wymianka Pod Patronatem Św. Mikołaja AD 2015

W tym roku po raz pierwszy wzięłam udział w Wymiance Mikołajkowej, zorganizowanej na blogu Strzępki i okruchy. Pomysł i cała inicjatywa bardzo mi się spodobała, poza tym kto nie lubi Mikołajek ;)


Chyba najtrudniejszym warunkiem do spełnienia było wytrwanie w obietnicy, że do 6 grudnia paczek nie otwieramy, nawet jak przyjdą wcześniej :> Ale ogromnym wysiłkiem woli się udało ;)
I takie to skarby znalazłam w mojej paczce:


Pięknie, ręcznie robione: anioła, przepiśnik, kartkę świąteczną z bardzo miłymi życzeniami :), zakładkę do książki z kotem :D, woreczek na drobiazgi, pudełko pełne koralików i świeczkę :)
Poza tym znalazła się w paczce książka, herbaty i cukierki :) Drogi Mikołaju (którym, jak podpowiedziały mi skrzaty, była Teresa z bloga Teresa i jej prace) bardzo się cieszę, że tak mnie obdarowałeś! Dziękuję! :) Mam motywacje, by dobrze się sprawować cały następny rok! :))
Zabawa jest świetna - jeśli ktoś lubi niespodzianki i świąteczne klimaty, to koniecznie powinien dołączyć do nas za rok! :)
Jeszcze na koniec bezczelnie się pochwalę, że jak również byłam czyimś Mikołajem, a co schowałam do paczki, możecie znaleźć tu: KLIK

5 komentarzy:

  1. Mikołajowa :) się spisała i obsypała pięknymi prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka mikołajkowa:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To też był mój pierwszy raz w takiej wymiance, ale na pewno nie ostatni :) Dziękuję Ci raz jeszcze Moja Pani Mikołajowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miła zabawa z tą wymianką. I fajne prezenty.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie wymianki.Jescze nigdy nie brałam udziału w czymś takim,może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń